تحقیقات پایش خرده‌فروشی

یکی از جذاب‌ترین موضوعاتی که مدیران و افراد تصمیم‌گیرنده در کسب‌وکار با آن روبه‌رو هستند، ارتقاء سطح تحلیل تیم‌های بازاریابی و فروش در زمینه تغییرات بازار است که با بهره بردن از اطلاعات، می‌توان نوسان‌ها و سهم بازار برندهای مختلف را بررسی کرد. نتایج حاصل از این تحقیق به تیم‌های بازاریابی و فروش کمک می‌کند تا بتوانند تحلیل‌ دقیق‌تر و درست‌تری درمورد عملکرد محصولات و برند خود در بازار خرده‌فروشی داشته باشند. در این راستا می‌توان در بازه‌های زمانی دو‌ماهانه شاخص‌هایی مثل روند بازار، اندازه بازار، سهم بازار، میزان حضور، سهم از قفسه و قیمت مصرف‌کننده را رصد کرد.

واحد پایش خرده‌فروشی از سال 1390 متشکل از تیمی حرفه‌ای در سراسر کشور، زیر نظر متخصصین با‌تجربه در این زمینه شکل گرفته است. این تحقیق شامل پنل گسترده‌ای از خرده‌فروشی‌های متمرکز در 24 شهر ایران است که 36% از کل جمعیت و نیمی از جمعیت شهری در ایران را در بر دارند. ابزار X*POS شرکت emrc نقشه کاملی از بازار رقابتی به صاحبان کسب‌وکارها نشان می‌‌دهد تا بتوانند جایگاه برند خود را در مقایسه با رقبا در بازار مشخص کنند.

ما در emrc بیش از 60 محصول موجود در بازار شامل محصولات تندمصرف (FMCG)، سیگار، محصولات خودرویی، چسب و لوازم خانگی برقی بزرگ همراه باSKU های مختلف آن‌ها را پایش می‌کنیم.

تکمیل 144،000 پرسشنامه پایش خرده فروشی در هر سال